閒聊

八號風球關係,能忙裡偷閑一天,感謝主!

 

正因不用上班,有空與友人閒聊。閒聊間,他不斷問我難度極高的問題,小女子真的不知如何回應他,就算不回應,這些問題都應該問一下自己!但最有意思的,莫過於他給小女子以下的一段小小的文章

 

二十年後

應該轉過好多份工 識做既野越黎越多但係同時發覺學識越黎越少

當然二十年黎你間唔中都會諗起一段一路都未能放低既感情男朋友越黎越多 但係愛越黎越少

 

大概向果時候可能會有身邊既親人離開而向果陣時你會有好多講唔出口既遺憾 同時間你發覺原來人生已經過左一大半

 

娛樂越黎越多但係快樂越黎越少

 

你得到什麼

你失去什麼

你知道

What are you looking for . . .

 

看畢後,情緒被牽動起來,還未來得及平伏,突收到另一友人的電郵,他說他想「縮沙………..」小女子的情緒真的到達頂點,眼有淚光之餘即時向神及閒聊中的友人道:「一波未平,一波又起,救命!」這個情況的很難頂!回想過去,神原來常常用這一類的方法磨練小女子,哈哈!感謝主!幸好小女子是一個很容易開心的人,有閒聊中的友人與小女子說說笑笑,好快回復過來,感謝主!

 

 

給閒聊中的友人:

      

       小女子知道神想我思想什麼問題,謝謝你這幾天的提醒!我相信神已藉你這個閒人向我說話,我會用心思想,你要為我祈禱呀!知道嘛?

 

與你一樣這麼得閒的人上

本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

3 Responses to 閒聊

  1. MAGGIE 說道:

    你朋友給你的文章真的很有意思.
    不知不覺地令我也開始思考起來.

  2. Ruby719 說道:

    其實呢段唔係d咩文章, 係阿Jan林海峰0既一隻舊歌–"細佬哥"黎
    好有意思架^_^
     
    細路哥II  填詞:林海峰作曲:陳奐仁@The Invisible Man編曲/監製:陳奐仁@The Invisible Man某一年一班剛剛考完會考嘅同學約埋一齊唱K流行曲唱到一半嘅時候其中一位朋友問咗隔離嗰位一個問題喂 你估吓二十年後嘅今日我地會變成一個咩人呢二十年後可能已經變成一個西裝骨骨嘅中環人手帶勞力士 銀包有好多張信用卡放工嘅時候就一齊响酒吧度一邊望住個煙灰盅一邊就望住隔離檯嗰個女仔睇吓佢條裙幾時會走光二十年後大概終於會買咗個部好想擁有嘅汽車但係仲有二十幾期要供二十年嘞 應該轉過好多份工識做嘅野越嚟越多但係同時發覺學識越嚟越少响嗰個時間 間唔中可能會去吓gym但係做嚟做去都係減唔到個肚腩當然二十年嚟你間唔中都會諗起一段一路都未能放低嘅感情女朋友越嚟越多 但係愛嘅越嚟越少細路哥 你得到什麼 你失去什麼你知道 what are u looking for大概响嗰個時候可能會有身邊嘅親人離開而响個陣時你會有好多講唔出口嘅遺憾同時間你會發覺原來人生已經過咗一大半同年終於結婚嘞
    用左半生嘅積蓄俾左一層樓嘅首期有車位有泳池會所娛樂越嚟越多但係快樂越嚟越少兩年後 可能會離婚回復單身之後嘅一個晚上一個人响床上面揸住個搖控不停咁轉台 食咗兩粒安眠藥跟住點起支薄荷煙然後流咗一滴自親人離世之後嘅眼淚突然之間你又諗起 响二十年前你係一個咩人 係個一晚一大班同學約埋出嚟唱K唱到天光仲記得係個朝返到屋企嘅時候打開門响檯面見到有一碗屋企人留低嘅湯碗湯已經凍咗嘞細路哥 你得到什麼 你失去什麼你知道 what are u looking for

  3. Teresa 說道:

    蘇仔,謝謝你話我知出篇野係邊度出呢呀!雖然係歌詞,但很有意思……
    喂!你近日點呀?同疆屍婚姻生活愉快嘛?

發表留言